5.3 C
Budapest
2021. október 16.
Ma Gál napja van.

MÉDIAAJÁNLAT

MINDENKINEK VAN EGY INSPIRÁLÓ TÖRTÉNETE…

Mutasson be mezőgazdasági terméket / szolgáltatást, egy rendkívüli kolléga karrier útját, vagy épp saját magát!

Skálázható megjelenés

Milyen nagyságrendű megjelenést szeretne cikkének?

A Fermer Magazin árai igazodnak az Ön igényeihez és költségvetéséhez. Agrár cégek és más közületi megrendelők számára nagyobb, míg az KKV-k számára kisebb elérést biztosítunk, természetesen kedvezményes árakon.

CIKK FOTÓZÁSSAL CIKKSOROZAT FOTÓZÁSSAL
Megnevezés Összesen 3 részes Árelőny
Normál PR cikk
Megjelenés 1 héten belül
330.000 Ft 990.000 Ft
660.000 Ft
33%
Támogatott PR cikk
(Magánszemélyek, KKV-k, őstermelők, családi vállkozások évi 1 mrd mFt árbevétel alatt)
165.000 Ft 495.000 Ft
330.000 Ft
33%
Sürgősségi felár I.
(Megjelenés a beküldéstől számítva 3 napon belül)
50%
Sürgősségi felár II.
(Megjelenés a beküldéstől számítva 3 órán belül)
50%
ROVAT SZPONZORÁCIÓ
Megnevezés 1 cikk ára Éves díj Árelőny
BRONZ
1 db cikk/hó (12 cikk/év)
330.000 Ft 3.960.000 Ft
3.300.000 Ft
2 ajándék cikk
SILVER
2 db cikk/hó (24 cikk/év)
290.000 Ft 6.960.000 Ft
5.800.000 Ft
4 ajándék cikk
GOLD
3 db cikk/hó (36 cikk/év)
250.000 Ft 9.000.000 Ft
7.500.000 Ft
6 ajándék cikk
DIAMOND
4 db cikk/hó (48 cikk/év) Konzorciumban is lehet rendelni.
210.000 Ft 10.080.000 Ft
8.400.000 Ft
8 ajándék cikk
Támogatható rovatok:
Hírek, Támogatás, Növény, Állat, Gép, Élelmiszer, GASZTRO.

Írunk önről, sőt meg is hirdetjük!

Ha olyan terméket vagy szolgáltatást szeretne bemutatni, ami kapcsolódik a mezőgazdasághoz figyelmébe ajánljuk TARGETÁLT CIKK és SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKK szolgáltatásunkat.

A cikkírás előnyei

  • LEAD GENERÁLÁS: A cikkben elhelyezett linkek az Ön weboldalára mutatnak, ahol az átkattintások egy részéből vásárló lesz.
  • FACEBOOK PROMÓCIÓ: A cikk megjelenés árának egy részét vissza hirdetjük Facebookon. Pont az Ön cikkére. Így épp a megfelelő célcsoporthoz juttatjuk el a tartalmat.
  • LOW-COST MEGOLDÁS: A költségek töredékei annak, mintha egy országos vagy helyi lapban jelenne meg. (Ott meg kell fizetni azt is aki ugyan olvassa az újságot, de nem érdekli.)
  • KIEMELÉS: A promóció időtartama alatt a cikket kiemeljük a Farmer Magazin címoldalán, valamint az Farmer Magazin Facebook oldalán is.
  • BÜSZKE LEHET RÁ: A megjelent cikkre való hivatkozások az Ön honlapján is elhelyezhetők, pl. egy rólunk írták menüpont alatt – így még sokan elolvashatják.
  • ÖRÖKE A GOOGLE-BEN: A cikkeket a Google beindexeli, így több hivatkozás mutat majd az Ön honlapjára is.

Egy cikk nem cikk

Okos dolog cikket megjelentetni, de egy adott termék, szolgáltatás népszerűsítéséhez vagy egy kolléga személyes márkájának megalapozához ennél többre van szükség. Egy cikk általában kevés – nem mozgat meg túlzottan sok potenciális ügyfelet – ezért javasoljuk, hogy CIKKSOROZAT keretében legalább 3-5 cikk készüljön az adott témában.

Miről érdemes cikket írni?

Az alábbiakban adunk néhány ötletet arra, hogy miről érdemes cikket írni.

Megoldások bankoknak és pénzintézeteknek

Alapvető PR támogatás mezőgazdasági cégeknek

  • Szezonális PR támogatás
    Adott hónapra /évszakra jellemző energetikai termékekről szóló PR cikkek írása + megjelentetése.
  • Tematikus PR támogatás
    Egy kiemelt témát érintő, vagy új termék bevezetését támogató PR cikk írása + megjelentetése.

Hogyan motiváljuk kollégáinkat?

A munkáltatók sokféle jutalmat adnak a legjobban teljesítő munkatársaknak. Mivel motiváljuk a munkatársainkat, ha már kaptak: céges telefont, céges autót, jutalom utazást, ruhapénzt, egészségbiztosítást?

Jutalmazza meg a hónapban / negyedéven legjobban teljesítő vezetőit és beosztottjaikat egy róluk szóló cikkel és fotósorozattal.

Négy indok amiét jó választás a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ cikksorozat

  • WIN / WIN megoldás
    A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKKBEN megjelenik a cég és a kolléga is, így egyszerre építi mindkettő imázsát.
  • LEAD GENERÁLÁS
    A cikkben elhelyeztet LINKEK segítenek az olvasókat vásárlókká konvertálni.
  • FENNMARADÁS/ARCHIVÁLÁS
    A cikk elektronikus formában hosszú távon elérhető és könnyen hozzáférhető marad az interneten.
  • SIKER A BARÁTI KÖRBEN
    Általános tapasztalat, hogy a családtagok és a baráti kör lelkesen, kitörő örömmel fogadja az ilyen megjelenéseket.

Megtalálni a megfelelő jelöltet

Egyre nehezebben találnak megfelelő jelölteket az agrárcégeknél meghirdetett pozíciókra. A Farmer Magazin különféle imázs cikkek megjelentetésével és személyes sikertörténetek bemutatásával segít az agrárcégeknek a megfelelő munkaerő toborzásban.

Megoldások őstermelkőknek, KKV-knak, egyéni vállalkozóknak

A személyes márka kulcskérdés az értékesítésben

Agrár szakemberek személyes márkájának megalapozása, felépítése és fenntartása kulcskérdés a sikeres értékesítéshez.

A Farmer Magazin a mezőgazdaság területen dolgozók számára lehetőséget termet, hogy személyes márkájukat építésék.

4 indok amiért jó választás a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ cikksorozat

  • KARAKTERÉPÍTÉS
    A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTŐ CIKK pozicionálja a kollégát a meglévő és a leendő ügyfelei körében. A további cikkek pedig ráerősítenek az alapokra.
  • LEAD GENERÁLÁS
    A cikkben elhelyezett LINKEK segítenek az olvasókat vásárlókká konvertálni.
  • FENNMARADÁS/ARCHIVÁLÁS
    A cikk elektronikus formában hosszú távon elérhető és könnyen hozzáférhető marad az interneten.
  • SIKER A BARÁTI KÖRBEN
    Általános tapasztalat, hogy a családtagok és a baráti kör lelkesen, kitörő örömmel fogadja az ilyen megjelenéseket.

Alapvető PR támogatás alkuszoknak, ügynököknek

  • Szezonális PR támogatás
    Adott hónapra /évszaka jellemző biztosítási termékekről szóló PR cikkek írása + megjelentetése.
    Pl: Nyár: utasbiztosítások | Ősz: KGFB | Tél: síbiztosítások, stb.
  • Tematikus PR támogatás
    Egy kiemelt témát érintő, vagy új termék bevezetését támogató PR cikk írása + megjelentetése.
    Pl: Életbiztosítás | Egészségbiztosítás | Nyugdíjbiztosítás | Otthonbiztosítás | Járműbiztosítás | Insurtech, stb.

Megoldások Szakmai partnereknek

Termékek és szolgáltatások bemutatása

Mutassa be az mezőgazdasághoz lazán vagy szorosan kapcsolódó termékét, szolgáltatását egy okosan felépített PR cikk keretében.

A Farmer Magazin olvasói – a szakmai tartalmak mellett – szívesen olvasnak az alábbi témákról: GASZTRONÓMIA, KONYHA, BORÁSZAT, SÖRFŐZÉS.

Amennyiben ilyen céget képvisel, termékeikről és szolgáltatásaikról szívesen látunk különféle tartalmakat.

5 ok, amiért érdemes a Farmer Magazin weboldalán megjelenni

  • TEMATIKUS KOMMUNIKÁCIÓ
    Dinamikus szakmai portál, aminek feladata, hogy segítse a kommunikációt az agrárszakma szereplői között.
  • SZEMÉLYES MÁRKA ÉPÍTÉS
    Segít kiemelkedni a szakmában: az egyéni személyes imázsát PR cikkek segítségével támasztjuk alá.
  • KOMPETENS TRATALMAK
    A hirdetések mellett széleskörű és mély szakmai tudással is rendelkezünk, így termékeiket – szolgáltatásait kellőképpen átgondolva tudjuk prezentálni, brandelni – a szakma számára.
  • KÖLTSÉGHATÉKONY MEGOLDÁSOK
    Okos és költséghatékony megoldásokat kínálunk, amivel üzenete biztosan célba ér.
  • RENDEZVÉNYEK
    Az online kommunikáció mellett workshopok, munkareggelik rendezését is vállaljuk.

ÉRTÉKESÍTÉS

A Farmer Magazin weboldalán történő megjelenéssel, valamint kampány együttműködési lehetőségekkel kapcsolatban kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen!

Elérhetőség:
Kocsis Ferenc Árpád
Tel: 06 30 250 2800
Email: hello @ summary.hu
Vagy írj nekünk a Facebookon / Messengeren!

LEGFRISSEBB CIKKEK ÉS FOTÓZÁSOK